Actualitat
Comunicat de les Associacions de Consumidors de Catalunya en relació a la incidència a la línia de Rodalies Sud 2
Podeu llegir el comunicat conjunt de les Associacions de Consumidors de Catalunya en aquest enllaç
Podeu llegir el comunicat conjunt de les Associacions de Consumidors de Catalunya en aquest enllaç
Manifestacio de la CUS – Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat. Salut + Consum + Alimentació davant la vaga de metges Nota de premsa: https://t.co/3DEw0rQKXT#CUS_Usuaris+ Info: https://t.co/cS9P2OhH5A pic.twitter.com/28cKetoLyO — CUS – Salut + Consum + Alimentació (@CUS_Usuaris) January 24, 2023 Nota Saber més…
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) va emetre dimecres una alerta alimentària que adverteix d’una perillosa presència d’un ingredient específic en xocolates que no haurien de dur-ne. És un risc per a la salut de moltes persones que pateixen al·lèrgies als Saber més…
Activitat entorn del Dia Europeu de la Mediació 2022 Dia i hora: 20 de gener de 11.00 a 13:00 hores Lloc: Seu de l’associació Passeig de Gràcia 34 1er 2a Cal confirmar assistència a acpb@acpb.cat Coincidint amb l’aniversari de l’aprovació Saber més…
L’objectiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus. Aquesta edició es realitzarà del 20 al 28 de novembre de 2021. L’enfoc Saber més…
La Diputació de Barcelona ha editat un quadriptic amb 10 accions per reduir el consum i la factura d’electricitat
Falta de proba d’acreditació de titularitat de la firma d’un contracte de préstec firmat mitjançant el sistema Docusign (utilitzat entre d’altres per ING) per no acreditació de la titularitat de qui ho ha firmat.
Per al proper 25 de març de 2021, a les 11:00h, a la sala de Juntes de l’associació, Passeig de Gracia 34de Barcelona, amb el següent :ORDRE DEL DIA Lectura, i aprovació, si escau, de l’Acta de l’Assemblea anterior. Informe Saber més…
Les institucions públiques i la societat civil col·laboren en l’impuls d’aquest sistema de gestió de conflictes, conscients que els valors de la mediació (diàleg, respecte, confiança i responsabilitat) aporten capital social i permeten progressar cap a una societat més madura i cohesionada.