El passat 16 de novembre de 2018, es va celebrar al Centre Econòmic i Social CES, la IV Jornada sobre hàbits dels consumidors que durant tot aquest 2018 la MPAC ha preparat.

La Taula de Participació (MPAC) és un fòrum de debat i grup de treball format per les Confederacions i Federacions d’ associacions de consumidors i usuaris CECU, FUCI, UNAE i LLERA juntament amb Mercadona. Fundada el 2014.

La MPAC es reuneix periòdicament per tal de debatre sobre temes d’actualitat, noves tendències i hàbits de consum i amb l’objectiu de proposar solucions conjuntes en l’àmbit del consum i d’establir llaços d’unió entre la administració, els consumidors i l’àmbit empresarial.

Podeu descarregar la nota de premsa en aquest enllaç

Categories: Actualitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies